Jom Follow

Sabtu, 6 Julai 2013

HILANGKAN LENDIR IKAN KELI

Do it Simple as You can...de kene mengena tak? Hari ni aku nak share ngan korang cara mcm mana Nak Hilangkan Lendir Ikan KELI dengan mudah. Tak payah le kita nak letak air asam jawa,rendam dengan air basuhan beras,asam keping,garam & macam-macam lagi ler... Ye la kadang2 memang kena ikot petua org tua2 kita dulu.. Tapi aku de gak cuba buat, tak jugak hilang lendir dan jugak bau hanyir nya.. Bagi yang tak gemor bau hanyir dan geli lendir ikan 2 elok le cuba. Jangan plak p basuh dengan air sabun sudah le ye.

Read More........